2012. augusztus 23., csütörtök

Röhejesen olcsó....

Follow my blog with Bloglovin

Sziasztok!

Annyira szeretem nyár végén a Tescot. Röhejes áron dobálják a cuccokat, a hét elején voltunk és kaptam is Egyetlentől nadrágot és cipő, előző ára kb. 1500 volt, a cipőé 595(!!!!!) magyar pénz. Azért biztos, ami tuti, vettem mellé egy cuki pöttyös füzetet, mert a táskámban mindig kell egynek lennie.




Nagyon cukika, szellős és kényelmes; bár kétezerért tuti, hogy ott hagytam volna porosodni:)




Pizsamanadrágra hajaz ez a kis cukiság, a színe érdekes, leginkább szürkés. Meglepően légáteresztő, nagy melegben is tökéletes.

Mostanában annyira rákaptam az olvasásra, eddig is folyamatosan olvastam, de moooost, napi egy könyv is "lecsúszik". Egyébként is teli vagyok kiolvasandó könyvekkel, közben nagyban rukkolázok és még könyvtárt is látogatok. Utóbbiban a héten voltam:


Valamiért csak fekete borítósokat vettem ki:D

Ritkán írok csak, sajnos a meló megöl, most megint két napig reggeltől estig dolgozom, de vasárnaptól keddig wellnesselni fogunk. Juhhúúúú:D

xoxo

4 megjegyzés:

  1. Igen, tök jó áron vannak cuccok, bár eléggé ki volt fosztva Sopronban. De 825-rt volt pl. a kalap.
    (Köszi a kommentet, ari vagy!)

    VálaszTörlés
  2. Én a Vámpír naplókat nézem soriban. :) Az k*rva jó, és a könyv mindig jobb szokott lenni, szóval ha azt kiolvastad írj róla. O.O Gondolkozom azon, hogy kiolvasnám én is. Most a Dexter van terítéken, és a könyv csak kicsi hasonlít a sorozatra. Nem rosszabb, vagy jobb. Tök más. :D És nem uncsi. Az első kötet még inkább sorozatos, de utána beindul. Barátom mondta, én még az első kötetnél járok. :)

    VálaszTörlés
  3. a Loveclubot én is beszereztem,de még nem olvastam,mert a Szürke ötven árnyalatának estem neki.

    a cipő annyiért tényleg megérte.

    VálaszTörlés
  4. Hey, girl!;-) I've tagged you in my 11 Facts about Me post - I hope you'll have a chance to tell us 11 facts about you as well;-)
    http://www.mariasself.com/2012/08/11-facts-about-me-plus-11-questions-tag.html

    VálaszTörlés