2012. szeptember 14., péntek

Őszi vásárlás II.

Follow my blog with Bloglovin

Sziasztok!

Következő adag a kozmetikumokat foglalja magában, nem azért, mert szükség volt rájuk, hanem mert imádom őket:D Persze azért az őszies színekre koncentráltam. Napokkal ezelőtt kaptam meg az Avonom, kivételesen sikerült nem túlzásba esnem:


Kézkrémnek döbbenetesen brutál illata van, néha picit zavar is, viszont remekül hidratál. Hajfesték édesanyué. Az argánolajas hajvégápoló, ami megjelenés óta izgatta a fantáziámat, nem is csalódtam benne; eddig TÖKÉLETES. A bögrék az ösztönzés a továbbiakhoz:D A körömlakk pedig:

 Perfect:D

Rá pár napra feltétlenül be kellett mennem zsepiért a DM-be...

...és eurósba. Mint látjátok, ott a zsepi:D:D:D Vattakorong és tisztasági betét gondolom nem szorul magyarázatra. A Balea-s arclemosó kendőt régebben rendszeresen használtam, most csak azért vettem, mert ha elutazunk vagy ilyesmi, hasznosabb társ. Pufirizs nagyon fini, máshol nem szoktam sósat találni. No a Vanillia egy nagyon jó Kallosos kondícionálló. Igazából voltam vére fodrásznál, ő ilyen sampont nyomott a hajamra. Az illata annyira emlékeztetett a mézeskalácsra, muszáj volt megkérdeznem, mi is ez pontosan. Rohantam is a boltba, de sajnos sampon nem volt, remélem legközelebb elcsípem:D Viszont ez istenien hidratál, az ára egy álom, 500ft körül volt és (nem tudom, mennyire látszik) bazinagy.

A szemhéjpúder még a 299.-es leárazásról van, 08 wood you mind? árnyalat. Nagyon nagy szerelem, siratom, hogy kifutott:/






Ha ez még nem lett volna elég, ma voltam Rossmannban, mert kellett már deot és száraz sampit vennem. Szóval sorolom...:D


Swiss  O Par száraz sampont még nem használtam, de a márkát szeretem és más nem volt; kíváncsi vagyok, hogy teljesít. A Dove deokat nagyon csípem, mert lágyak a bőrhöz és ennek (is) szuperfincsi illata van. Az Alterra barackos arclemosóhabot akciósan vettem 700.-ftért, most elalvás előtt ki is próbálom. Már régóta terveztem, hogy valamilyen Alterra terméket kipróbálok, ez volt a remek alkalom.


Végre találkoztam 99ft-os Essence cuccokkal, ez a szemhéjpúder olyan szép, bár megtévesztő a new felirat, 50 delirious show név alatt futott...kezdem sajnálni az összes kifutó terméket:D A tust csak azért vettem meg, mert szép csillivilli, ő volt a 02 dresscode ivory, fáradt szemes napokra pompás lesz:D


Az egyik új szőlőrúúúzs, nagyon bejön, eszement erős banánillata van, kellemes kis halvány színe, hátránya max annyi lehet, hogy keményebb textúrájú; az enyém 01 fruit crush,rá fogok kapni. Az Avonos szájfény lekaptam, múlt héten ajándékozta nekem a barátnőm, mert az ő szőke hajához durva, az én sötét hajammal pedig goth, de nekem bejön, Violetta Spark árnyalat.


Körömnyomdához már egy ideje akartam új sablont venni, mert a mostanit már nagyon unom. Ez annyira cukika, hogy csak úgy repült a kosárba. Gomba és muffin a kedvenc! A pontozós téma még kísérleti stádium:D


Végül egy kis régi, egy kis új...99.-/db-ért 33 Just in case és 99 wanna say hello, mindkettő szép csokiszín, következőleg ezt dobom fel. És őszi színek teljes mértékben. Az újak közül ezt a különleges darabot választottam, a 122 chic reloaded névre hallgat és csodás. Nem viccelek. Egyébként teljesen beleszerettem az új formába és annak is örülök, hogy több lakk van az üvegcsében, az árával sincs problem.
Felkenve a csoda:

Igen, itt még nem szedtem le a felesleget:D

Na megyek szépítő alvásra, mert valakinek hétvégén is dolgoznia kell reggeltől estig:(

xoxo

5 megjegyzés:

  1. húha , jól bevásároltál :D A Kallos nagyon izgatja a fantáziámat! Majd meglesem ! Én ma akartam elmenni nézelődni, venni pár dolgot, de szakadó esőben valahogy nincs kedvem, ja ' meg el is aludtam:D :(

    VálaszTörlés
  2. jó sok cucc :))
    És milyen szép vagy O.o :)

    VálaszTörlés
  3. Húúú, de jók ezek a sötét lakkok! Cukik a színes bögrék is!

    VálaszTörlés
  4. OHHH loved loved looking through your beauty haul! your eyes are SOOO pretty!!

    VálaszTörlés