2012. december 28., péntek

Kis karácsony...part 2

Follow my blog with Bloglovin

Sziasztok Bejglilányok!

Nos mi a december 25-t mindig tömegnyomorban töltjük és ez idén sem volt másképp. Átjött a nagybátyám az unokatesóimmal, sőt az unokanővérem párja is eljött, az anyósom is itt volt, az egyik legjobb barátnőm a párjával és a másik legjobb barátnőm. Ezt megfejeltük egy plusz kutyával is:D Ökörködtünk, ettünk, ittunk, beszélgettünk, ajándékoztunk...hamar eljött az éjszaka:)
Leszögezném, hogy ezen a napon szokott kicsúcsosodni a portrézás...

Ömlesztett:

Morticia Addams személyesen...(én tényleg akartam szolizni)






Bonbonomnak nem volt annyira szimpatikus a kicsi, de agresszív tacskóbaba (alias Borka)





Jenibaby

Legszebbek, legjobbak <3



Szandibaby 

Bonbon már depressziós Borka miatt

ritkán van rólunk rendes kép:D


Ők az imádott szüleim

Lányok nagyon tudják, mi a dörgés:D

Jó regenerálódást! :)

4 megjegyzés:

  1. Jaj, milyen kis pöttöm a kiskutya! Nagyon édesek! :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó volt végignézni ezt a beszámolót is, jó, h ilyen nagy és nyitott családotok van! :)

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak a szüleid! Meg a tacsibébi is!
    Mi 25-én mentünk egy családlátogatós kört a barátom rokonságánál és alig vártam, hogy vége legyen :S de gonosz vagyok! Jövőre nem megyünk sehová, aki látni akar minket, utazzon ide :DDD

    VálaszTörlés
  4. Really great pictures! You look so beautiful with your red lips! Your little dog is more than cute:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    VálaszTörlés