2013. június 24., hétfő

Kaptam :)

Sziasztok lányok!

Visszatértem a tanulás univerzumából és elsőként szeretném megköszönni Dórinak a Liebster-díjat :) Nagyon meghatott! <3

Ő lenne az :) Szabály szerint kell mesélnem magamról 11 dolgot, íme:

*  Megőrülök a parfümökért. Egyetemen többször előfordult, hogy egy hétig éheztem, hogy vehessek magamnak egy újat.




* Imádom a könyveket, majd ha tehetem, teli lesz velük a lakás.


* Többször próbálkoztam vele, de soha az életben nem fogok csinin és csajosan öltözködni. Általában lazább vagyok, kiöltözve is max elegáns.


* Mások szerint furcsa és/vagy érdekes vagyok, de ez engem nem bánt, sőt. Pont ezért hamar elengedem magam, nem izgat, ha valaki jót mosolyog rajtam stb. Én bármilyen zenére táncolok, ha tetszik, hangosan nevetek, ha muszáj és sírok, ha nem bírom meghatódom vagy elszomorodom. Szeretem élni az életet, mert azért van. A lelkem furcsaságát ez a videó hűen tükrözi:


* Marvel az életem :)


* Imádom a művészet minden ágát, nélkülük nem lenne ilyen szép és színes az élet. Sajnálom, hogy sokan nem foglalkoznak vele.


* Ha tehetném, az egész életemet utazással tölteném. Nagyon kíváncsi vagyok, szeretem felfedezni az újat és ismeretlent. Kimondottan kalandor típus vagyok :)


* Bölcsész létemre hiszem, hogy az egész világ alapja a matematika.


* A szüleim elég lazák, kivéve, ha a külsőmről van szó. Ha ez másképp volna, már szét lennék varrva és piercingezve :D


* Beleférne, ha nyáron csak annyi dolgom lenne, hogy egyik fesztiválról a másikra menjek :D Egyedül a Sound az, amiért nem törném szét magam.


* Nem szeretem, ha valaki úgy beszél vagy gondolkodik böfiről, pukiról, székelésről és szexről, mintha nem természetes dolgok lennének. Azok!


És a kapott kérdéseim:

Hova húz a szíved/ Melyik országba mennél, ha tehetnéd?
Elsősorban Olaszországba, de Skócia, Írország, Belgium és Dánia is játszik. Imádom Európát, kevés helyen érezném rosszul magam.


Kedvenc színész/színésznő?
Nem voltam soha nagyon kedvencelős típus, Meryl Streep-et nagyra tartom, gyönyörű, intelligens, tehetséges és a korral csak nemesedik. Magyar, még élők között Rudolf Péter, Horváth Lajos, Csuja Imre, Mucsi Zoltán és Alföldi Róbert (nálunk elsősorban a színházi munkásság, amit szeretek). Nők között Eszenyi Enikőt, Törőcsik Marit és Tompos Kátyát szeretem.


Melyik az az emberi tulajdonság, ami a legjobban kiakaszt?
Ostobaság. (Nem összekeverendő a butasággal) Hozza magával a többit :D

Milyen az álomlovagod?
Férfias, intelligens és humoros. Külsőleg beszéljenek helyettem a képek...


Mondasz három rossz tulajdonságot?
Vásárlással vigasztalom magam, túl jó az alvókám és túl sok dolgot tartok magamban, amik előtörnek néha. Ilyenkor senki nem érti, hogy mi van, hiszen konkrét dolog nem történt.

Egy nagy cél vagy sok kicsi?
Egy nagy, amihez sok kicsi vezet :)

Mi a három kedvenc könyved?
Nagyon nehéz hármat kiválasztani. Peter Marshall: Nincs helyed a temetőben, Michael Cunningham: Otthon a világ végén éééés csak hogy valami vidám és csajos is legyen Erica James: Bella Italia.

Mit hallgatsz most?
Ahogy Egyetlen pötyörög.

Mi nyugtat meg?
Mikor mi. A vezetés, a kutyám, a csoki vagy egy kidöglős edzés. Séta, tea, habos fürdő, pilates. Sok módszerem van.


Milyen természeti jelenség lennél?
Szél. Ha szeret, lágyan simogat; ha nem, elfúj a francba :D

Ahány általam kedvelt blogra ránéztem, már meg volt a díj, szóval megtöröm a sort sajnos.



1 megjegyzés:

  1. Tetszett a „mások szerint furcsa vagyok” kezdetű rész, azt felírtam magamnak! :)

    AZ ELSŐ EMBER (LÁNY) AKI KITETT EGY MARVELT!!!!!! IMÁDOM! Ahogy a művészeteket is, és egyet értek veled. Ha nem is mímelik, de legalább a befogadására kellene rámenni.

    Alföldi Róbertért és Tompos Kátyáért még egy piros pont.

    Azért köszönöm, hogy kitöltötted a kérdéseimet. :)

    VálaszTörlés