2013. július 5., péntek

Így indult a nyár (büszkén :D )

Sziasztok drágaságok!

A nyár nehezen indult, tanulás, záróvizsgák stb....:D De végre ennek vége, most már "csak" a munkavállalás terhe maradt :) Szabad élet, szabad madár, két hét múlva megyünk Alfa Fesztiválra, majd Horvátországba, szóval a továbbiakban is élvezni fogjuk az életet. Megmutatom nektek az elmúlt idők történéseit képekben!

Iskolai kötelezettségre én betyárosan öltöztem fel :)



Természetesen volt vagy 40 fok az irodalomtudomány vizsgánál, bele akartunk halni a várakozásba:


És végül a megkönnyebbülés:


Megünnepeltem utána magamat, barátnőztem, másnap pedig Csopakon lóbáltam a lábamat :)



Hazaértem és gyorsan készülődtem, mert életemnek csináltam meglepi szülinapi grillpartit. Egy kedvenc fotó a kedvenc kis szerelmemmel:


Idén kreatív ajándékot kapott (zombiapokalipszis-túlélődobozt), ennek legékesebb darabja az általam pingált cipő:D


Partiztunk barátokkal Víz-Zene-Virág Fesztiválon:






Ettünk:








Vásároltam (a kalap óriási szerelem):





ÉÉÉÉS LEDIPLOMÁZTAM!!!










Remélem mindenkinél pörög az élet :)


6 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!! Nagyon klasszak a képek :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az eredményeidhez!!! :)
    A poszt nagyon jó lett, élveztem a képeket!!!

    VálaszTörlés
  3. 1. Gratulálok a diplomához!
    2. Nagyon szép vagy, és a frufru különösen tetszik!
    3. A zombi-papucs valami irtó jó, azt hittem, vetted valahol, szerintem csinálj ebből üzletágat! :D

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a diplomádhoz!! :) A papucs pedig szuper jó lett, már akartam kérdezni, hol vetted? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tescoban :) Mindig olyan jó nyári pipellőik vannak :D

      Törlés