2014. szeptember 20., szombat

Szülinapi kívánságlista

Sziasztok!

Lassan Glamour-napok, amiket nagyon szeretek, mert mindig pár nappal a szülinapom előtt van, ezért össze szoktam kötni a kellemest a hasznossal :) Emellett szeretnék ötletet adni pár ötlettelen szerettemnek, mert mégiscsak 25 leszek, ami nálunk egy fordulópont.

Sok dolgot kinéztem magamnak, de próbálom szűkíteni és csoportosítgatni, de azt azért megsúgom, hogy a kuponjaim már ki vannak vágva. Most meg is mutatom a vágyaimat.


Az F&F kínálatát nagyon szeretem, mellé most bónuszban a Home részleg is teli van szuper dolgokkal. A bagoly alakú bögre tündéri, csak úgy, mint a nagy gyertya (jutányos áron), ráadásul most keleti elemekkel tarkították a kínálatot. Ezek között érdemes nézelődni, mert nagyon feldobja a lakást, nekem a három kép és a díszes gyertyatartó tetszik a legjobban. Ruhák közül pár lazább jó lenne a vasárnapokra és itthonra, de a mellényke is szuper, meg a gumicsizma...a gumicsizma egy álom, meg kell szereznem. Persze a nyakláncon és a pénztárcán is elidőzött a szemem.


A CCC és a Deichmann kínálatát is átnézegettem, utóbbinak kivételesen a táskái is nagyon tetszenek ebben a szezonban. Tavaly leamortizáltam az éktalpú bokacsizmám (vagy mi a neve), ezért most nagyon szeretnék venni egy újat, de egy fekete térdig érő csizmát, mert most csak barna van. Itthonra nagyon szeretnék valami mamuszkát, mert a földszinten nem valami meleg a padló. Persze a szép magassarkú bokacsizma is beleférne :)


És igen, elérkeztünk a kedvenc üzletemhez...:) Itt sok meleg dolgot néztem ki magamnak, új sapkát és sálat, mert én imádok kötött sapkában mászkálni, hozzá cuki masnis kesztyű dukál. A kabátokat is átnéztem, mert most csak ballonkabátom van, de az kevés lesz, ha jön a nagy hideg. "Bőr"dzsekim sincs, de lehet, hogy most le is mondok róla és majd tavasszal veszek csak újat. Mostanában jött meg a vágyam, minden áron szőrös mellényt szeretnék, de persze a poncsók is tetszenek. Aztán van itt még sminkecset, mert sose árt, aranyos kulcstartó, édes hordozható pohárka, pénztárca, táska...szóval csak a szokásos. Éééés aminek én nagyon örülök: e-mailben kaptam a hírt, hogy végre az Arénában is lesznek lakberendező termékek, ezek között is van több gyöngyszem.


Itt vannak még a miegymások, több könyvet is kinéztem magamnak, szerencsére van több kupon is rájuk :) A hűvösebb idő miatt szükség van a célzottabb testápolást igényel a bőröm, ezért MUSZÁJ betévednem a The Body Shopba, nem lesz egyszerű menet, mindig nehezen választok. Persze már elkezdtem az illatos gyertyák felvásárlását, azért szívesen melléjük csapnék egy Yankee Candle gyertyát. További állandó szenvedélyem a minőségi parfüm, ezen belül túl sok illat tetszik most, egyik ilyen Lagerfeld csodája. Végül, de nem utolsó sorban szeretnék egy mesés, letisztult ezüst nyakláncot, a képen láthatóhoz hasonlót.

Nekem ezek voltak a vágyaim, gondolom már mindenkinél van egy hasonló lista :)

xoxo

1 megjegyzés: