2014. október 3., péntek

iParfümériás rendelés és az első videóm

Sziasztok!


Ez egy történelmi pillanat, ugyanis most először rendeltem az iParfümériáról, de ami még durvább, hogy nagyon-nagyon hosszas tanakodás és felvétel után megcsináltam az első Youtube-os videómat...

Parfümmániás vagyok, már nagyon sokat nézegettem az iParfümériát, mert baromi jó akciókat lehet kifogni nálunk. Végre találtam egyet, ami miatt még hátracsavart kézzel is rendeltem volna. Nagyon hamar megjött a rendelés, futárral, biztonságosan :)


Lolita Lempicka-Si Lolita edp teszter: 
Nos ezt az illatot egy nagyon jó barátnőm birtokolta régebben, már akkor is nagyon tetszett (egyébként is nagyon hasonló az illatízlésünk). Hippis, fiatalos illat, ráadásul dögerős, hiszem eau de parfum. Az üvegébe bele lehet halni, annyira cuki, mindig szem elé rakom. Ahogy rajtam kibontakozik, emlékeztet a Burberry Londonra, amit szintén imádok.


Victoria's Secret strawberry&champagne testpermet:
Régóta szerettem volna ettől a márkától valamit. Ez a valami az iParfüméria kínálatából testpermet, tusfürdő, testápoló és parfüm. Utóbbit nem mertem rendelni, ki tudja, milyen az amerikai ízlés, én egy kifinomult nő vagyok, a púderes és a virágos illatok jobban tetszenek a sziruposnál, ezért megrendeltem azt a permetet, amit a legtöbbször láttam a külföldi blogokon. Szokatlan az illata, de egyre jobban szeretem, nagyon tartós és nagyon pezsgős, nyárra tuti, hogy kókuszosat fogok rendelni :)


Bourjois Cleanseres&Toners tisztító peeling normál és kombinált bőrre:
Már egy ideje hiányzott a fürdőből egy normális arcradír, ráadásul ahogy hűl az idő, én egyre lágyabbra váltok. A márka sminktermékeiért odavagyok, a kedvenc alapozóm is tőlük származik, szóval információk hiányában is ezt választottam. Az illata finom narancsos, karácsony környékén már mániákus leszek vele kapcsolatban. Annyit derítettem ki, hogy ragyogásfokozó, a hozzám hasonlóan problémásabb és szárazabb bőr esetében ez maximálisan igaz is! Szép selymes és boldog a bőröm használat után.


Swissdent colours single fogkefe, soft:
Mániám a szájhigiénia, ezért már több női magazinban szemet szúrt ez az újdonság. Nagyon professzionális, sokkal többet ér, mint az itt-ott hajló társai. Mindent elér, minden résbe befér, szívből ajánlom. Arról nem is beszélve, hogy nagyon jópofa színekben kapható.


BrushArt Face alapozószivacs:
Persze az én fantáziámat is piszkálta ez a gömböc, pedig egyébként kézzel szeretem a legjobban felvinni az alapozómat (ecsetet még szoktam használni, ha lusta vagyok). Igen, rendeltetésszerűen használtam, de nekem valamiért nem jön be. Nedvesen is issza az én kis folyékony alapozómat :( Egy valamire megfelelőnek találom, az alapozó és a korrektor összedolgozására. Tudom, hogy sokan szeretik a hasonló termékeket, de nekünk sajnos más a rezgésünk.


És a számomra nagy újdonság, a Youtube...valószínűleg mindig túlaggódtam a dolgot, de hát tokám van, kabaré az arcmimikán (a videóban ugyan olyan, mint az életben), hülye hangom van és egyébként is zavarban vagyok. Aztán egyre jobban rákattantam mások videóira és arra gondoltam, hogy vágjunk bele, akár jó móka is lehet :) Mivel első, ezért nem profi, szóval kérlek legyetek kíméletesek!






Remélem tetszett minden :)

Szép hétvégét!

19 megjegyzés:

  1. Még én sem rendeltem az iParfumeriától, de ahogy látom nagyon jó dolgokat szereztél be, mindenképp megnézem én is. A videó is szuper! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én tényleg csak ajánlani tudom, mert nagy parfümériákhoz képest jóval olcsóbb, főleg a teszterek és a kiszerelések is nagyobbak.

      Törlés
  2. Én sem rendeltem még innen, pedig szemezgetek időnként egy Bvlgari parfümmel. Se a tokád, se a kabaré arcmimikád nem láttam, pedig, ha már így beharangoztad, akkor figyeltem rá :D Szerintem első videóhoz képest kifejezetten jó volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!! Pedig a legjobb barátnőm végig röhögte a mimika miatt a videót :D Nekem zöld Bvlgarim van, szerintem illene hozzád, finom, lágy, nőies. Ha valamin teketóriázok, karácsonyra szoktam kérni és a szeretteimre bízom a döntést :)

      Törlés
  3. Jaj, hát ne kritizáld már magad annyira, tök cuki vagy nem csak videón, élőben is! És szép is!
    Ja, nem is gondoltam volna, hogy tetszene a Lolita parfüm, de most kíváncsi lettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy a megváltozott szaglásoddal odaáig lennél érte :) Ha én szép vagyok, akkor te magam a Nap drága kismamám :)

      Törlés
  4. Szuoer dolgokat rendeltél, egy VS testpermetnek én is örülnék, de elég nehéz beszerezni úy, hogy ne legyen túl magas az ára...
    A videózásról: ismerősek ezek az érzések, én sem szeretem viszontlátni/hallani magam, szerintem mindenki ígyvan ezzel, ne foglalkozz vele! :) Ha szereted csinálni, akkor miért is ne készíthetnél videókat is, szerintem nagyon is jó lett az első! :) Nagyon szépen beszélsz, öröm hallgatni, a sminked is csodás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem családdal rendeltess itthon, ez a permet 2990Ft volt, de rajta volt még a $12-os címke, szóval sokat nem dobnak rá, szerintem megéri :) Köszönöm a dicséretet, olyan jól esik,hogy mindenki ilyen édes és pozitív ^^

      Törlés
  5. Imádtam a videódat, annyira kedves, természetes és szép vagy rajta :) A parfümök is jól néznek ki, remekül körülírod őket. Remélem csinálsz még videókat, mert én szívesen nézném őket :) Ja, és gyönyörű a sminked a videóban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádlak! Igyekszem minél többet, de persze csak olyan témában, amit hasznosnak találok :)

      Törlés
  6. Óóóó, imádom a VS krémeket/ illatokat *-* Tényleg náluk a legolcsóbb, ezzel a testpermettel már én is régóta szemezgetek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyre jobban szeretem, mindig befújom magam elalvás előtt :)

      Törlés
  7. Az a VS testpermet érdekesnek tűnik! :)

    VálaszTörlés
  8. Nem is tudtam, hogy lehet rendelni tőlük VS termékeket, meg fogom nézni, mert én is régóta szeretnék tőlük valamit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindenkinek a közelgő karácsonyra szeretnék emlékeztetni :D

      Törlés
  9. Szerintem jó lett videód!:) Én elkezdtem legyártani a Halloween sminkvideókat, kettővel vagyok kész, de komoly gondot okoz, hogy fel is rakjam őket mert olyan fura fejeket vágok sminkelés közben:D De szerintem a te mimikáddal semmi baj.:P A Lolita parfüm milyen illatvilág virágos vagy inkább gyümölcsös/az üveg nagyon tetszik*_*/? Amúgy a fekete fogkefe tök jó!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd bulira ezzel fújom be magam és ha nem felejtem el, akkor magammal is viszem és megszaglászhatod :) Nekem is vannak fura fejeim as usual, szóval szerintem dobd fel nyugodtan!

      Törlés
  10. Szerintem is nagyon jó lett a videó, kellemes hallgatni a hangod, de tudom ha te hallgatod és nézed vissza magad akkor nem úgy tűnik :) Felkeltetted a figyelmem a VS termékek iránt, bár ez a pezsgős illat nem vonz, de utánanézek milyenek vannak még :)

    VálaszTörlés