2016. augusztus 21., vasárnap

Work hard, play hard...

Sziasztok,

nagyon rég jártam errefelé, még mások posztjait se nagyon olvasgattam. Picit elbillent az egyensúly, több időt és energiát fordítottam a munkára, ami sajnos év végéig így fog folytatódni. Nyilván ezt nem lehet sokáig kibírni, én se bírom, természetesen nem is szeretem, szóval kompentáztam sok-sok utazással és pihenéssel. Bevallom, hogy munka után itthon már nem igazán volt kinyitni a laptopomat :)
Ezt a korszakot szép lassan lezárom, mert jön az ősz, az örök kedvenc évszakom, amikor mindig új erőre kapok. Elkezdtem megint konditerembe járni, a munkahelyemen egyre több igaz barátom van és már az egészségem is szép lassan kezd helyre állni (sajnos ez jó sok pénzembe kerül, de megéri).
Elmesélem, hogy az elmúlt hónapkban mik történtek velem!

Május

Utolsó Kispál és a Borz koncert



Pünkösdkor kimentünk anyukámhoz, vele mentünk kastélyba, várost nézni és egy óriási játékparkba. Hozzá kell tennem, hogy baromi hideg volt :D November  végén megyünk ki karácsonyi vásárokat nézni, nem is tudom, hogy milyen ruhákkal készüljünk.


Volt a baráti körben esküvő (végre!!!), előtte természetesen elmentünk Balatonra egy kis dajdajra leány- és legénybúcsú fedőnév alatt. Pont telihold volt,ezért mi a csajokkal elmentünk Tihanyba, hogy még jobban élvezhessük a látvány. A további részletek nem publikusak :)




Június

Ez is nagyon sűrű hónap volt :) A szüleimmel elmentünk Sümegre a Hotel Kapitányba wellnesselni,ami annyira tetszett, hogy októberben a barátainkkal visszamegyünk.


Hazaérve futottam babaváró buliba...


Kicsiny férjemet elvittem a születésnapja alkalmából Villányba, amit ő ki is élvezett :)


A következő héten pedig elcsíptük a nyár eleji meleget Baskában a sógoromékkal. Annyira jó volt a három napos villám tengerpartozás,végig nagyon meleg volt szerencsére.

Július

Picit lazítósabb hónap volt, sokat mentünk barátokkal mindenfelé, voltunk családi napon, munkatársnőimmel töltöttem sok időt, az egyik drágasággal elkezdtem közösen konditerembe járni ééés végre az én csapatom nyerte a foci eb-t!!!


És ebben a hónapban voltunk Olaszországban nyaralni. Riminiben voltunk, de ellátogattunk Gradarába, akváriumban állatnézőben, egy szép szurdokban , San Marinoban és kifelé menet Postojnában.


Augusztus

Ebben a  hónapban a popónkon maradtunk, minden az olimpiáról szólt, szurkoltunk és sírtunk, hol örömünkben, hol bánatunkban. Sütögettünk barátokkal, voltunk csajos hétvégén, mászkálgattunk és eljárok természetesen edzeni.


A nyári időjárással nem voltam elégedett, egyszer se tudtam a Balcsiban fürdeni és a Velencei-tóba is úgy kellett magamra erőszakolni a bemenetelt, anynira hideg volt a víz. Kihasználtunk ezt a három hónapot, pihentünk is,pörögtünk is; de azért már nagyon várom az őszt.

Hát ezzel telt az időm mostanában :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése