2011. november 27., vasárnap

Forralt boros este

Tegnap végre igazi szombatunkat éltük és elmentünk az egyik nagyon jó barátomhoz, Tomihoz gondűző forralt borozásra, előtte még nálunk a férfi szekció (Petivel kiegészülve). Az elmúlt napoknak hála kijelenthetem, hogy az ajándékok nagy részét megvettük, hogy decemberben ne legyen gond velük. És végre megállapodtunk Édessel, hogy két hét múlva lenézünk Pécsre megnézni az adventi vásárt.

Tegnap estéről:


Fecó <3 
CSabival

Csak a csajok:)

Tomicica:D


Nem tudom, mennyire látszik, de most végre újra csokiszínű a hajam és elvonszoltam magam a kozmetikushoz szemöldököt és szempillát festetni.

Be kell vallanom, hogy teljesen beleszerettem az Essence Vampire's love cuccokba, nem bírtam magammal és vettem még egy körömlakkot (04 the dawn is broken) és a palettát (01 Love t first bite).


Igazából nekem nagyon bejön a paletta, főleg az ezüstös-csillámos szemhéjpúder...az esti sminkemet is ezzel készítettem.

Sminkecském:
Nem tudok értelmes fejet vágni:D






Felhasznált termékek:


ÉS most megyek vissza a Vámpírnaplókhoz:)

3 megjegyzés:

  1. látom Tomicicának a forralt bor előhozta a szunnyadó másik énjét :D
    Jó lett a szemed :)

    VálaszTörlés
  2. Legszívesebben én is mindent megvennék a kollekcióból (nekem nagy a csábítás csak azért mert rá van írva hogy vampire :). A sminked nagyon szép lett és a második kép ami róla készült nagyon jó lett szerintem :)

    VálaszTörlés