2011. november 14., hétfő

Hétvége+haul

Szombati nap nagyon esemény dús volt, hajnal 5kor keltünk, bébit elvittem Székesfehérvárra, mert statiszta az új Cio Chips reklámban. Hazaérve (már az is csoda,hogy ébren haza tudtam vezetni:D) aludtam egy picit, gyors takarítás és már meg is érkezett az amerikai nagybátyám, aztán rohanás állásmegbeszélésre. Délután anyukám jött haza Németországból, késő este pedig vissza Székesfehérvárra.

Anyu nagyon fincsiségeket hozott, Ritter Sport téli kiadás, világ legfinomabb keksze, egy kis karácsonyi giccs, német karácsonyi kottáskönyvecske, Shaun, a bárányos keksz (imádom a barikat) éééééééés egy nagyon menő adventi kalendárium, amiben minden naphoz egy teafilter tartozik.








Vasárnap szerencsére nyugisabb volt a menet, amíg a család megszállott része F1-et nézett, mi a nagybátyussal elmentünk vásárolgatni:D
Minden vágyam volt a télre való felkészülésben egy TÉNYLEG vízálló csizma, meg is találtam a megfelelő szépséget az Office Shoesban. Tisztában vagyok vele,hogy ez nem az a típus, ami mindenkinek tetszik...de nekem bejön, nagyon meleg és garantáltan vízálló:)



Aztán tovább álltunk a Kenveloba, a kedvenc akcióm volt: 20 000ért vásárolsz és csak 10 000t kell fizetned. Vettem egy egyszerű slim farmert és egy pulcsit, ami csodával határos módon testhezálló és majdnem combközépig ér.




Utoljára a Müllerbe mentünk, ahol bezsákmányoltam az Armani Maniát és a rengeteg rágót:D
(képen L'Occitane szappanok is vannak)


Az agyontuningolt,átdolgozott szobánkról még nincsenek képek,de nagyon durva:D
Sőt turiztam is,de még arról sincs képecske,de majd lesz:)

4 megjegyzés:

  1. Ooooooooooo, Juicy Fruit a kedvencem! Ezer éve nem láttam ilyet. Kapni még??? Hoooool?

    VálaszTörlés
  2. Ja, és a teás adventi naptárt meg egyenesen irigyelem!

    VálaszTörlés
  3. Én Juicy Fruit-ot Müllerben vettem:)

    VálaszTörlés
  4. Na tessék. Nálunk nincs Müller... :/ Sírok.

    VálaszTörlés