2011. december 29., csütörtök

Elmúlt napok

Igazból a henyélésnek a tegnapi nap vetett gátat, átjött anyuék barátnője, kaptunk tőle karácsonyi ajándékot és dumáltunk vele egyet. Ezt követően átmentünk Tatabányára, mert Egyetlen legjobb barátja most jött haza pár napra Németországból, vele is ajándékoztunk egyet, aztán elmentünk biliárdozni. Meeeg egy adagot költöttem a karácsonyi pénzből:D Ma pedig pár napra jön az egyik nagyon-nagyon jó barátnőm, aki még Veszprémben van és sajnos csak párszor tudtunk találkozni az elmúlt fél évben, szóval van mit bepótolni és már nagyon várom!!!

Új szerzemények:


A könyvet kaptam anyuék barátjától, mindig könyvet kapok szerencsére:) (mégiscsak ez a 4. évem magyar alapszakon...), vőlegényem legjobb barátjától a Playboyos parfümöt és hozzá tusfürdőt, amiért eddig a boltokban sose rajongtam, de most valamiért nagyon tetszik. Új évhez vettem egy új, természetesen leakciózott táskát, Zséda naptárát és Glee parfümöt, aminek nagyon finom és nőies az illata, ami meglepő:D Tudom,hogy függő vagyok...

Csináltam az estéhez egy primitív cicasminket, még barátkoznom kell az Essence-s zselés szemtussal és ki kell találnom, melyik sminklemosó szedi le rendesen:D




Alapozó: Bourjois-Healty mix 52 Vanille
Pirosító: Essence 01 Bloody Mary zselés pirosító
Tus: Essence gel eyeliner 04 I love NYC
Szemhéjpúder: Essence 01 Loce at first bite, aranyos-zöldes-bronzos-nemtudommilyenszín

Igen, tisztában vagyok bele, hogy nagyon magas homlokom van, de állítólag az magas fokú intelligenciát jelenti és Tyra Banks-nek is ilyen:D


(bizonyíték)

no cupp

2 megjegyzés:

  1. hihi,aranyos volt ez a magas homlokos dolog :) szerintem jól áll a cicás smink :)
    ami kérdésem viszont lenne: glee-s parfümöt hol lehet kapni? *-* köszi <3

    VálaszTörlés
  2. nálunk a Tescóban (nagyban) két fajta is van, lila és arany dobozos, kőkemény 2000ért dobálják:) örülök,hogy tetszik(L)

    VálaszTörlés