2011. december 14., szerda

Karácsonyi hangulatban

El sem hiszem, hogy 10 nap múlva karácsony! Most már tényleg majdnem minden meg van véve, be van csomagolva, el van intézve, szóval jövő szerdán nyugodtan vághatok bele a szabiba. Pihi közben már csak hobbizni fogok, nehogy kárba vesszen a hópaszta, amit egy hónapja vettem:)

Ma elmentem az 1€-ba és a karácsonyi körmökhöz vettem pár kelléket: fehér, csillogós "port", fehér Lora dekoráló lakkot és egy sima átlátszó Lorát.


Még nem döntöttem el,hogy az ünnepeket milyen ruhában töltik a körmöcskéim, de gondoltam, kipróbálok párat. A kezemre csillámos por és hópehely került, amit természetesen nem lehet rendesen lefotózni, de a porra se tudtam rendesen rajzolni:D





A lábikómon egy másik színvilágot próbáltam ki, amiért teljesen odavagyok. "Prostipiros" lakkon fehér dísz és csillámos lakk(3 félét is kipróbáltam). Szerintem nagyon cuki:)




Ünnepekig még gyorsan le akarom tesztelni csillámos sötétkék alappal és lilával meeeeg gondolkozok arany színű francián.

Egyébként én már rettenetesen hangulatban vagyok, puncsos teát iszom, advent illatú mécses ég és karácsonyi filmekből is be vagyok tárazva.


puszkó

1 megjegyzés: