2012. április 9., hétfő

Halihó~! ^^

Helló mindenki, én lennék az új szerkesztőtárs, Koiko :)

Nagyon örülök, hogy segíthetek a blog szerkesztésében, és igyekszem majd minél izgalmasabb posztokkal  lefoglalni Benneteket. Egy pár szót írnék magamról, aztán belecsapunk a dolgokba. Sminkes vagyok, és hála istennek gyakran találkozhattok velem extrém fotózásokon, de személyes sminktanácsadással is foglalkozom. Ez mellett egy online webshop boldog társtulajdonosa is vagyok, ahol fodrászcikkeket értékesítünk. Remélem ez a kis reklám még belefér. :P


Azt hiszem bátran állíthatom, hogy az extrémebb vonalat képviselem, így gyakran lesz ilyen a posztom. :)

De kezdjünk is bele, amit ma hoztam nektek, az egy nagyon olcsó alapozó, és púder. Száz forintos boltokban biztosan be tudjátok szerezni őket, együtt a kettő nincs ezer forint. Kíváncsiságból vettem meg, mert állítólag vitaminos, és szerencsémre ritkán vannak rejtegetni való bőrhibáim. A teszt alkalmával pont voltak :D


Lora alapozó és púder



Mint látjátok, messze nem fed tökéletesen, de ha csak arra kell, hogy egységesebb legyen az arcotok, arra tökéletesen megfelel. :)

Hamarosan újra jelentkezem, addig is, kellemes húsvéti ünnepeket! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése