2012. április 6., péntek

Köröm húsvétra és H&M

Képzeljétek el, hihetetlen dolog történt velünk szerdán! Koikoval és két barátnőjével a pláza kajáldás részén beszélgettünk, amikor a semmiből odalépett egy srác és lerakott 4 karkötőt (amit több,mint valószínű,hogy ő csinált) és eltűnt a semmiben, még annyi időt se hagyott nekünk,hogy megköszönjük. És a legjobb: háttérben a Titanic betétdala szólt:) Mondtam, hogy hihetetlen:) Bizonyíték:

Még azon a napon benéztem a H&M-be, bolondulok a kozmetikai cuccaikért, vettem is két nagyon illatos szépséget. Mindkettő kókuszos-mangós illatú és nagyon vidám, nyári csomagolású. Szőlőrúzs:
Törlőkendő:
Ezek mellé ma megkaptam egy akciós diplomatatáskát, amit a barátnőm ismerőse használat nélkül unt meg:
Ma pedig beújítottam egy új Essence árnyalatot: Color&Go 95 wanna be your sunshine. Azért vettem meg, mert nagy szerelmem nők között Natalie Portman és még jó régen láttam rajta hasonló lakkot. Inspiráló kép:
Nos két rétegben gyönyörűen csillámlik, a színe is nagyon szép, de nekem mattan jobban tetszik, ezért kapott egy réteget az Essence-s mattító lakkból. A végeredmény szerintem csibesárga, ezért ez tökéletes lesz húsvétra:) Íme az eredmény:
Végezetül megosztom veletek legújabb kedvencemet, a nagyon friss és nagyon finom epres-rebarbarás Naturaqua Emotiont. Nyammmi!!!
Jó pihenést a hosszú hétvégére!

1 megjegyzés:

  1. De jó ez a karkötős sztori! Érdekes... :-)
    A lakk színe is tetszik!

    VálaszTörlés