2012. július 3., kedd

Avon II.

Kezdem magam függőnek érezni, bár az az igazság, hogy óriási tempóban fogynak a testápolással kapcsolatos cuccaim, ráadásul  mindig találok valami új dolgot, ami nélkül nem tudok élni.

Egyébként csodák csodájára vasárnap voltam strandolni, igaz csak pár órát és pici strandon, de nagyon jól esett ebbe a hőségbe. Egyébként abszolút tó és tenger párti vagyok, ezért inkább kertben napozok, erdőt járok, limonádézgatok, mint medencén osztozkodok másokkal. Fogalmam sincs, miért van ez:D Nem tudom, ti hogy vagytok, én már érzem, hogy közel a vég, azt se tudom, mikor sminkeltem magam és dél körül mikor mentem légkondimentes helyre, pedig most mennem kell takarítani, mert anyukám holnap végre jön:) Szombaton volt egy kis családi bográcsozás, magát a főzést talán este 6 körül kezdtük, de legalább a csapból is fröccs folyt. Még egy kis filmajánló a képek előtt: tegnap barátnőmmel megnéztük a The Help című filmet, annyira csodálatos, mindenkinek látnia kell!!!



Annyira imádom az illatmintákat, ráadásul röhejes az áruk:

Ők mennek a táskámba. Kicsi körömreszelők nagyon praktikusak, főleg mert a körmeimmel mindig akkor történik valami, amikor nincs senkinél reszelő. Nagyon idegesítő állapot. Az intim frissítő spray már izgatta a fantáziámat, rá kellett jönnöm, hogy nagyon jó dolog, főleg nyáron.

Az arclemosó annyira tetszett, hogy még egyet rendeltem belőle. Grapefruitos arckrémet már ti is megtaláljátok az új katalógusban; ugyan azok a jellemzői, mint a többi Naturals-es arckrémnek, de az illata annyira nyári és harapnivaló...Az aranycsillámos testápoló fantasztikus, bár inkább bulik előtt fogom kenegetni magam vele, mert pici aranycsillámokkal van teli, amik nagyon tartósak.
 Szemléltetés:

És egy aranycsillámos szempillaspirál. Nem vagyok tőle elájulva sajnos; másodlagosként felkenve elég ütős, de önmagában nekem gyenge a hatása és az aranyat se fedeztem eddig fel benne:/


Majd elfelejtettem...nyereményjátékot lezártam, hamarosan sorsolok:D

5 megjegyzés:

  1. A kis parfümminták mennyibe kerülnek? köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, minden parfümből van minta, ebbe a körbe volt, ami 129ft volt, általában 5 db minta kb 250ft. Szerintem megéri:D

      Törlés
  2. Tök jók ezek a kis körömreszelők! :)

    VálaszTörlés
  3. Cukik a körömlreszelők! ^^ Én is imádom ezeket az illatmintákat!
    Nagyon szuper blogod van, már követlek is! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám és tölt el néhány kellemes percet! :)
    Puszi! :)
    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. jajj az az arcitsztító nagyon jó! én már a 3. tubust használom! :))

    VálaszTörlés