2012. július 21., szombat

Vaterás 'MAC' termékek

Sziasztok leánykák:)

Végre szabad hétvégém van és neki tudtam állni  a kis posztnak. Az elmúlt időkben sokat nézelődtem a Vaterán és több dolgot is találtam, ami nagyon megtetszett, konkrétabban MAC cuccokat. Hogy ezek eredetiek vagy sem, nem is akarom kideríteni, fogalmam sincs, de ez a márka sosem vonzott annyira, hogy teljes áron bármit is vegyek, így ez számomra tökéletes megoldás.


Piszkos anyagiakról annyit, hogy bronz szájfény és rúzs egy helyről jött, többi kettő külön, de ért se fizettem 1000.-nál többet postaköltséggel se. Ennek ellenére gyorsan érkeztek, minden problémától mentesen és tökéletesen elégedett vagyok velük.


Lady Gaga rúzs: krémes, brutálbarbierózsaszín, ha végre valahára nyári partiba eljutok (ha egyáltalán nyári idő lesz...), tuti, hogy ez kerül fel:D





Supreme szájfény: nagyon csillogó, bronzos szájfény




Gonosz mostoha szájfény: 9 számú, a külseje 5* nálam, imádom!!!! a színe és állaga is hibátlan






Knight szemhéjpúder: szép kis ezüst szín, a kezem azért nem túl erős, mert csak rámaszatoltam ujjal, de jól pigmentált, alig várom már, hogy füstös sminkhez felhasználjam

Összességében megérte a dolog, odaáig vagyok ezekért a termékekért, az áruk röhej volt és őszintén szólva nem zavar, ha hamisítványok. Jó ez a Vatera dolog, gyorsan le kell róla szoknom:)
Ma olyan csúnya idő van, hogy a 2 hete húzódó balcsizást el kellett megint halasztani és inkább moziba megyünk Egyetlennel. Bár most Tatabányán a plázában 4 filmet vetítenek, alig tudunk dönteni...:D Nyilván nincs jó idő, amikor mindketten ráérünk:D
Jó hétvégét!
xoxo

7 megjegyzés:

  1. A rúzs eladóját tudnád linkelni? Naggyon tetszik... köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=598135
      de ahogy néztem, alkalmanként szokott árulgatni ilyen cuccokat

      Törlés
  2. Jók a cuccok, és a blogod is szuper:) Blogom: http://petra-lifeisarollercoaster.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. szia!nagyon jók a cuccok, tetszik!!!a rúzsnak a színee... ááá nagyon szép!!! puszi http://torteij88.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. Ennyiért megérte,lehet én is megpróbálom. Nem is gondoltam a vaterára... Köszi

    VálaszTörlés
  5. A Lady Gaga rúzsnak eszméletlen jó a színe *-*

    VálaszTörlés
  6. ohh love your MAC haul!!! the disney villians collection was soooo so cute!!!

    VálaszTörlés