2013. augusztus 10., szombat

Az én nyaralásom - Baska

Sziasztok!

Pár napja értem haza nyaralásból, amit a szüleimmel és a vőlegényemmel töltöttem a horvátországi Krk-szigeten. Őszintén szólva ez a nagyon sokadig alkalom volt ebben az országban, régebben már bejártuk az egészet, mégsem tudok vele betelni. Baska városát nagyon szeretjük, nem pörgős, nem nagy és szörnyű kavicsos a part, de megéri, mert gyönyörű hegyek veszik körül az öblöt. A pihenésre és fürdésre fektettük a hangsúlyt, mert olyan hőség volt, hogy még az esti kiruccanásoknál is minden bajunk volt :D Egyetlennel ez volt az első külföldi közös nyaralásunk, ebből a szempontból is csodás volt. Picit rontott a kedvünkön, hogy a horvátok csak a saját nyelvükön és németül beszélnek, mi a kis angol-francia tudásunkkal nem mentünk sokra, nyüglődés volt a pékség és a lerakat is. Mivel lisztérzékeny vagyok, alig ettem helyi kaját, egyszer egy menő étteremben ettünk, ahol a horvát éttermi kártyámat megmutattam és kaptam finom zöldfűszeres csirkemellet párolt zöldséggel (kulinária csúcsa :D). Rengeteget napoztam, bár színem nem lett, cserébe az utolsó nap már csak Hawaiian Tropic naptejem maradt, amitől még mindig ki vagyok pattogva...Mindig kell egy kis szerencsétlenkedés. Egy kempingben szálltunk meg mobilházban, óriási előnye volt a légkondi, anélkül apám egy nap után hazamenekült volt. És akkor most a sok-sok kép:

Baska:

Általános tevékenység:

Szépek vagyunk, mint a frissen sült rántott hús:

Anyu és Egyetlen:

Cápatámadás :)

Esténként sétálgattunk:

Apuék:

Ez a kutya azért ilyen elmosódott, mert meg se állt egész este. Az egyik étterem kis "alkalmazottja" volt, olyan kendővel, mint az ottani pincérek. Odamászkált a sétálgató emberekhez cukiskodni, de meg se lehetett simogatni, mert rohant vissza az étterembe, hátha magával tud csalni valakit :)

Megnéztük Vrbnik-et, ami szét van szórva egy hegyen, szépséges.

A város egyik oldaláról fotóztunk át a másikra, a parton tudtunk csak átsétálni.

A világ legkeskenyebb utcája, csupán 43 cm. És valahogy befértünk :)

Hazafelé Krk várost sétáltuk körbe:

Márvány udvar:

Meghalt a király, éljen a király :)

Pár helyi csodát elnyammogtunk:

Legolcsóbb és legcukibb

Óriási és isteni gyümölcsök:

Anya és a fél kilós tengeri hal:

És ami szerintem kihagyhatatlan:

Plusz poénnal találkoztunk hazafelé:

Remélem tetszett az élménybeszámoló és kedvet kaptok Horvátországhoz :)

1. Mi is voltunk Krk szigetén, bár nagyon kevés ideig tartott, mert szervezett utazáson voltunk és volt más is a programok között...:(

2. Nagyon jó képek! Horvátországba én is szeretnék majd elmenni egyszer!
    Nagyon jól áll Neked az a pirosas, narancssárgás rúzs! A kagylók is nagyon tetszenek! :)

1. Köszi :) Imádom ezt a rúzst, mert olyan feltűnő, hogy más nem is kell az arcomra :)

3. Gyönyörű helyen jártatok, egyik barátnőm járt tavaly a Krk szigeten és már akkor is csak ámuldoztam a képek láttán, hogy milyen hihetetlenül tiszta és kék ott a tenger. *.*

4. these pictures are amazing looks like a fabulous time. i love pommes frites!! :)

5. Biztos jó volt...

6. Csodásak a képek, és nagyon jól nézel ki, szuper alakod van :-) Most mondta egy ismerősöm, hogy Horvátországban tényleg olyan a tenger és a tájak, mint a képeslapokon, nem is akarta elhinni, hogy ilyen létezik!

1. Jajjjj de cuki vagy :) Igen, szerencsére közel van és gyönyörű :)