2014. április 2., szerda

Márciusi kedvenceim

Sziasztok!

Nem jellemző rám, hogy havi kedvencekről számoljak be, de ebben a hónapban annyira jól éreztem magam, olyan gyönyörű volt az időjárás is, ráadásul egy-egy termékre teljesen rákattantam; szóval gondoltam, megosztom veletek, hogy mik voltak a kedvenceim!




Yves rocher Nutritive vegétal arclemosó: Ez a kedvenc arcápoló családom, még szülinapomkor vettem magamnak egy egyhetes csomagot, azóta nagy a szerelem. Az arclemosót valamelyik hűségprogramos akció keretében vettem, de nem bántam meg. Majdnem minden este használom, az arcbőröm imádja. Kíméletes és tökéletesen letisztítja a szennyeződéseket.

Yves Rocher málnás testápoló: Még Egyetlentől kaptam karácsonyra ezt a testápolót, de az illata miatt eddig hanyagoltam. Amint előbújtak a napsugarak és hatalmába kerített a tavaszi hangulat, nekiestem :) Az illata leginkább a málnás pezre emlékeztet, nagyon finom és sokáig érezhető (rajtam legalábbis). Hamar beszívódik, nem túl zsíros, a melegebb időszakokra tökéletes

Nivea Happy time izzadásgátló: Tudom, nem szokás deokat felsorolni a kedvencek közé, de nekem ez az apróság feldobja a napjaimat. Amióta megjelent a Happy time változata a Nivea termékeknek, azóta óriási rajongójuk vagyok. Imádom az illatát mindnek, amint jön a nyár, beszerzem a tusfürdőt és a testápolót. Utóbbihoz nagyon kellemes emlékek fűznek, egy régebbi olaszországi nyaralás alatt használtam. Visszatérve erre a termékre: krémes, érzékeny bőrűek is bátran használhatják; engem személy szerint teljesen meggátol az izzadásban és a nap folyamán többször is "megcsap" az illata (tudom, hogy ez valakit zavar, mert elnyomja a parfümöt, de én szeretem).

Balea Carambola Lambada tusfürdő: Nemrég lepték el a DM polcait az új, egzotikus illatú Baleas termékek. Nézegettem őket egy ideig, végül ez nyert. Már a csomagolásától is összefut a nyál a számban, de ezt még fokozza az isteni csillaggymümölcs illat. Inkább nyári, mint tavaszi, van is tőle minden bajom, mert alig várom már a 30 fokokat :) A minősége a megszokott Balea.

Issey Miyake Pleast Please parfüm: Ez a csoda egy nyereményjátéknak köszönhetően került hozzám, azóta a szívemhez nőtt. Először túlságosan "érett nő" illat volt, de pár nap alatt elbűvölt; ehhez a formatervezett üvegcse még hozzátett. Körtés-virágos-vaníliás illat, ennél jobban nem tudom leírni :) Isteni, lassan el kell vele kezdenem spórolni :(

Manhattan Easy Match alapozó: Elkezdtem szoliba járni, hogy megalapozzam a tavaszi színemet, ezért egy árnyalattal sötétebb alapozóra volt szükségem. Persze annyira sokat nem akartam rá költeni, mert nyárra már úgyse lesz jó, ezért erre a Manhattanra esett a választásom. Kellemesen csalódtam benne, remekül illeszkedik a bőröm színéhez, közepes és gyenge között van félúton a fedése; bónuszba nem szárítja a bőrömet.

Lábsúly: Márciusban vettem az egyik Tescoban, mert gondoltam, hogy új szintre emelet az otthoni tornázást. Meglehetősen hasznos társ, karra és lábra is fel lehet rakni, én csak az utóbbira használom. Csak fél kilósak, mégis érzem a jótékony hatásukat; aki otthon tornázik és nem sajnál rá kb. 900 ft-ot, az mindenképp szerezzen be egyet.

Ezek lettek volna a márciusi kedvencek, remélem a következő hónapban is legalább ennyi termék lopja be magát a szívembe :)

xoxo


2 megjegyzés:

  1. Az a málnás testápoló. <3
    imádat! :D még mindig. 3 év után is. hehe

    VálaszTörlés
  2. A Carambola Lambadát használom épp én is, imádom az illatát:)

    VálaszTörlés