2014. április 30., szerda

Piloxing órán jártam

Sziasztok!

Nagyon szeretek új, innovatív sportokat kipróbálni, így amikor az egyik magazinban olvastam a Piloxingról, rögtön tudtam, hogy ki kell próbálnom. Az országban még nem terjedt el annyira, ezért a Fitbalance-t vártam, DE megláttam a városban a plakátot és el se hittem, hogy a mi kis városunkban is betört. Tegnap voltam az első órámon, ezért gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat, hátha ti is kedvet kaptok hozzá!



Mi is az a Piloxing?

"Mezítlábas tréning", amit Viveca Jensen a box, a pilates és a tánc elemeiből gyúrt össze. A végeredmény egy nagyon pörgős edzés, ami kimaxolva egy óra alatt akár 800 kalóriát is elégethet. Ez a sport teljes mértékben a nőknek van kifejlesztve, mind testileg, mind lelkileg nagy hangsúlyt kap a nőiesség. 


Emellett számos előnye van: növeli az állóképességet, hatékonyan égeti a zsírt, gyorsan formálja az alakot és hamar látszik az eredménye.

Az én tapasztalataim

Mindhárom sport közel áll hozzám, így alig vártam az órát. Mivel egy hónapja se oktatják nálunk, ezért az oktató minden váltás előtt szólt, hogy most mi következik. Ideális arányban van a box, a pilates és a tánc, az óra végén még egy kis plusz erősítés is belefér. Volt nagyon pörgős rész, de ezeket pilateses elemekkel vezettük le. Jól megizzadtam és annak ellenére, hogy nem használunk súlyokat, ma érzem kicsit a karomat. A fókusz a törzs izmain volt, de minden más régió is meg lett dolgoztatva. Az egyetlen dolog, ami kevésbé tetszik, az a nagyon pörgős elektronikus zene; de az órához illik. Ettől fogva hetente fogok órára járni, annyira megtetszett :)


3 megjegyzés:

  1. "teljes mértékben a nőknek van kifejlesztve" .... akkor nem megyek. ... Hacsak! ... Nézőnek ... ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem maga a mozgás picit testidegen lenne :)

      Törlés