2014. november 30., vasárnap

Adventi koszorú egyszerűen + Karácsonyi nyereményjáták

Sziasztok!

Ma van az első adventi vasárnap, ami nekem nagyon durva, de azért örülök neki, már a lakást is kidíszítettem, de persze csak diszkréten. Minden évben új adventi koszorút készítek, nagyon szeretek vele bíbelődni, ezért gondoltam csinálok egy kis útmutatót azoknak, akik szeretnek, de nem annyira tudnak kézműveskedni :)




Kezdjük az elején...idén szakítottam a szalmaalapos hagyományokkal és egy gyönyörű mohaalapot vettem. Akárhogy nézem, ezt nem kell teljesen teli ragasztani, szerintem mutatósabb is. Ezen kívül szükség van gyertyákra, én ezeket beszúrókákkal szoktam rögzíteni (rejtély a rendes neve); pot pourrira, amiből nagyon jó és illatos terméseket lehet kiválogatni; apró díszekre és szárított narancsra/mandarinra. Ezen kívül, ha még extrázni szeretnénk, akkor megfejelhetjük ezeket aranycsillám sprayvel, aminek én már függője vagyok; de pici téli csetreszeket is rá tudunk varázsolni. Van, aki fém kampókkal szereti felrakni a díszeket, de én a ragasztópisztoly elkötelezett híve vagyok. Emiatt én a végén még 5 percet töltök azzal, hogy a ragasztópókhálót leszedjem mindenhonnan.


Először leterítettem az egész asztalt újságpapírral a biztonság kedvéért, aztán eldöntöttem, hogy a gyertyák hova kerüljenek. Beleszúrtam a koszorúba a tartójukat, majd rá a gyertyákat. Azért választottam nagyobb tányérosat, mert mindig attól félek, hogy ünnepek alkalmából felgyújtjuk a házat :) Ezután kiválogattam a pot pourriból azokat a terméseket, amik a legjobban tetszettek és felragasztottam őket. Utána minden gyertyához került egy-egy szárított narancs/mandarin.


Most érkeztek az extrább díszek, felkerültek a kicsi gömbdíszek és valami madárlátta karácsonyi csipeszke, mert annyira tetszett a mintájuk. Ezután az egészet lefújtam arany sprayvel,amitől még szebb lett. Őszintén szólva annyira könnyű és gyors, hogy a fotózása több időt vett el, mint az elkészítése, szóval nyugodtan essetek neki :)



A másik mondanivalóm pedig egy karácsonyi nyereményjáték, amit a Facebook oldalamon indítottam, de majd itt is meghirdetem jövő héten tisztességesen, addig is



xoxo

6 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, szép lett! Teljesen odavagyok a fejlécedért is! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Annyira tetszik, hogy gyertyát se gyújtottam, majd csak szenteste. A fejléc most nekem is nagyon tetszik, azon töprengtem, hogy egész télre fent hagyom :)

      Törlés
  2. Hmmm, szeretem az ilyen lilás,bordós bogyószíneket :-) Lehet, hogy jövőre én is ezeket választom, bár a tesóm megkért, hogy csináljak és koszorút otthonra és ahhoz pont bordó gyertyáink vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem annak ellenére, hogy nem vagyok keresztény hagyományokat követő, lila ünnepi szín :) Jövőre szerintem többet is fogok készíteni :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a koszorú, nálam is tervben van, viszont sajnos kicsit elszámoltam magam, így csak a második vasárnapra lesz kész. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az se gond, ha karácsonyra készül el :)

      Törlés