2014. november 20., csütörtök

Karácsonyi kívánságlista

Sziasztok!


Igen, igen, lehet, hogy korai, de engem egy hónappal karácsony előtt szokott elkapni a nagy hangulat, ami majd úgyis átalakul rohanássá és egy kis nyűggé :) Nagyon szeretem a karácsonyt és szeretek rá időben felkészülni, amire próbálok mindenki mást is rászoktatni. Több okból is megcsináltam már a listámat, ami elég hosszú, de legalább az ajándékozóimnak lesz választási lehetősége...ééés a maradék pedig majd ösztönöz a munkára jövő évben.


A léleknek

Szomjazom a kultúrára, ami ünnepek környékére fokozottan igaz. Nagyon megdobogtatná a szívem belépő valami szupi balettra, operára; de még egy bérlet is nagyon jó lenne. Van két dolog, ami eddig kimaradt, de nagyon szeretném kipipálni: Müpába menni és Bozsik Yvettet megnézni élőben.


Könyv, könyv, könyv...bele tudnék fulladni. Folyamatosan vásárolok, de egyszerűen sosem elég. Most egészen visszafogott mennyiséget szemeltem ki, büszke is vagyok magamra!


A testnek

Az F&F sok szép ünnepi terméket kínál, nekem a karácsonyi pizsamák tetszenek a legjobban és természetesen a home részleg vidéki stílusú termékei. Egy puha köntösre régóta vágyom,  de a díszgyertyákat is imádom, bár nálam örök darabok, mert sajnálom őket meggyújtani.


A H&M még mindig annyira jó dolgokat árul, hogy imát rebegek a cosmos 20%-os kártyáért, az egyiket oda is adtam életem párjának enyhe célzással, a másikat felhasználva veszek pár ajándékot a többieknek. Felsőket néztem ki, mert a nadrágméretemet úgyse találja el senki(bár 30 napon belül cserélik, szóval címke maradjon, egyébként M és 38 :) ). Tetszenek a hangsúlyos ékszerek is, a csillámos gyertyát meg egyszerűen kötelezővé tenném karácsonyra.


 A The Body Shopnak sok illata van még, amit nem kaparintottam még meg, de nagyon szemezek vele. Tavaly karácsonykor a vaníliás kiadás volt a kedvencem, ezért most is a vanília brülée van a központban a kívánságaim közt. Mellette a sheavajas és a brazil dió is szimpi.


Lusht a magyarországi boltnyitás óta nagyon szeretem, a termékek illatuk és minőségük felülmúlhatatlan. Kinéztem magamnak a fürdőgolyók közül a Cindert, a Butterbeart és a Candy mountaint, mert IMÁDOK fürdőzni. Szappanok közül természetesen tetszik a Yog noy és a Snowcake, talán az utóbbi érdekel kicsit jobban. Végül a Buche de Noel, amit már rengeteg helyen láttam.


Van még pár dekorkozmetikum, aminek örülnék, legtöbb Catrice, mert ezekhez jutok hozzá a legritkábban. Kis körömlakk, szempillaspirál stb.


A lisztérzékeny pocakomra is szoktam gondolni eleget, imádom a Schar termékeket, nagyon finomak, a "normális" édességek közül pedig az After eigh minden verziója a kedvencem :) Közben játszadozom a gondolattal, hogy kéne egy gofrisütő, mert a gm gofrit könnyű vele megcsinálni.


Álom/ár-érték arányban nem megérős

Vannak olyan dolgok, amiket MÉG nem engedhetek meg magamnak vagy egyszerűen úgy érzem, hogy nem éri meg annyira. Ilyenek például a nagy Yankee Candle gyertyák, amikről még mindig nem tudom elképzelni, hogy tényleg megérik az árukat, főleg mert eddig nem mindegyik megvásárolt tart illata váltotta be a hozzá fűzött reményeket. OPI lakkot se próbáltam még, mert mindig félek, hogy belenyúlok a gyengébb minőségbe, pedig a színei nagyon tetszenek (van még pár ilyen márka). Nagyon vágyok high-end sminkcuccokra, bármi jöhetne :) Az álomparfümöm éppen a La vie est belle, kaptam belőle mintát és nagy a szerelem. Régebben próbáltam drogériában, de a papírcsíkon teljesen snassz volt, rajtam viszont az ellenkezője! Fél éven belül biztos az enyém lesz :) Végül, de nem utolsó sorban egy új laptop, méghozzá egy Macbook Air. Ideje lenne lottóznom!



Nálatok alakul már a listátok?

xoxo

14 megjegyzés:

  1. Ruha, lakberendezési cucc és az álomkategóriás darabok nekem is jöhetnének :D Én is nemsokára megírom az én listámat, de az tényleg csak olyan "haránkszakadabankésnemtudunkmitkezdeniasoklóvéval" jellegű lesz, amúgy nem akarok semmi konkrétat, mert úgyis a babára gyűjtünk. A családjainknak meg azt találtam ki, hogy összeállítok kézműves kajákból egy csomagot, mert a piacon annyi különlegességet árulnak, én meg úgyis ott dolgozom, messzire sem kell mennem és tudom, hogy örülni fognak neki. Ezt még megspékeljük pár "osztrákiában" vásárolt édességgel, amik itthon nem kaphatók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te helyedben én rengeteg babacuccot akarnék, meg az IKEA komplett gyerekrészlegét :) Nagyon jót találtál ki, szeretem az ilyen ajándékokat, a családnak szoktam különleges ételeket készíteni vagy venni, idén szeretnék fűszeres és mézes magvakat készíteni az ajándékok mellé kísérőnek.

      Törlés
  2. Nem apróztad el!:D Az enyém is fönn van már pár napja, de folyton jönnek az ötletek, hogy mi mindent szeretnék még:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj, mert így Fecónak több a választási lehetősége :D :D :D Amit meg nem kapok meg, azért meg spórolok szépen a fizetésemből :)

      Törlés
  3. Nekem csak egy e-book olvasó van a kívánságlistámon, azt nagyon nagyon szeretnék.
    na jó meg töménytelen mennyiségű lakk, de egyébként simán lemondok róluk az e-book olvasó miatt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. E-book olvasó jó dolog, bár én itthon könyvből szeretek olvasni, viszont utazáshoz nincs jobb nála :) Remélem a Mikulás elhozza neked :)

      Törlés
  4. A kultúrás résznél eszembe jutott, hogy még évekkel ezelőtt karácsonyra egy Diótörő balett jeggyel leptem meg édesanyámat és magamat. Csodálatos élmény volt és bevallom, most én is elkezdtem ácsingózni ezután :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi tavaly vittük el anyát családostul, ezután nem is akarok más Diótörőt látni...nekem is mostanában jutott eszembe, főleg mert mi 24. délelőtt voltunk. Kevés hangulatteremtőbb dolog tudnék elképzelni :)

      Törlés
  5. Hú, nem semmi lista!! A H&M kártya szerintem szuper így december elején. Most talán a végignézve, valamilyen Lush terméknek igazán örülnék, de én még nem gondolkoztam semmilyen kívánságlistán... Nagyon szeretek én is mindenféle balett előadást legyen az kortárs vagy klasszikus..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, H&M ezt nagyon betalálta :) Én ezeket a listákat külső kérésre írom, igazából mindennek örülök, de a szeretteim jobban kedvelik a konkrét listákat, ahonnan pipálhatnak...bár egyébként nagy listaíró vagyok :D A balett mindegyik változatát csodálatosnak tartom, biztos azért, mert én nem vagyok se kecsek, se hajlékony, se ennyire légies; mindig tátott szájjal nézem a balerinákat :)

      Törlés
  6. Az after eight csokik nálam is benne vannak a top5-ben! :)

    VálaszTörlés
  7. Ahhh, jó neked, hogy ennyi ötleted (kívánságod) van és köszi ezért a hosszú listáért, mert így nekem is adtál ötleteket:)

    VálaszTörlés
  8. greaat post! loving these items, they're perfect for gifts!

    lifeisashoe

    VálaszTörlés
  9. Perfec post! Just love it !

    Follow for follow

    VálaszTörlés