2016. december 4., vasárnap

Yves Rocher karácsonyi termékeim

Sziasztok,

szerintem nem csak én küzdök a problémámmal: megőrülök a karácsonyi kiadású termékekért! Mindig próbálom magam visszafogni, de természetesen nem mindig sikerül :) Az Yves Rocher téli liminált termékei a kedvenceink közé tartoznak, a férjem el szokott belőlük fogyasztani minimum egy nagy tusfürdőt. Bevallom, a karamellás-körtés kiadást még nem tudták überelni, de az idei körtés-kakós már közel jár. Egyetlen bajom, hogy hamar le kell rá csapni, mert decemberre már nehez megtalálni a termékeket.


Idén a kedvencem a körtés-kakaós kiadás lett, amiből egyszerűen muszáj volt vennem egy nagy tusfürdőt. Szoktam habfürdőként is használni, már amikor lehetőségem van rá, mert a férfinak is tetszik, ennek örömére rátette a mancsát. Sajnos nagyon gyorsan fogy :)  Tipikus YR tusfürdő. jól habzik és az illata betölti a fürdőszobát.


Alapvetően szeretem a márka kézkrémeit, ezért két illatból is vettem. A mandulás-áfonyásnak szerintem málnás pez illata van, ettől függetlenül tetszik. Nem ad annyira extra ápolást, de egy átlagos kézre, ami nem hal bele hidegbe, tökéletes. Nagyon intenzív az illatuk és elég sokáig megmarad.


Muszáj volt vennem egy testápolót és mivel ennek összességében málnás pez illata van, ezért szerintem tökéletes lesz a tavaszi-nyári időszakra. Most nekem kevés az ápolása, de ha jön a jó idő, elkezdem majd használni. Szerintem nagyon szépek ezek az aranyszínű, kacskaringós arany díszítések a termékeken, annyira ünnepi!


Végül egy kasszánál megpillantott vaníliás szőlőrúzst vásárolam. Meleg, fűszeres vaníliás illata van, a csomagolás ugyan olyan szép, mint a többi terméké. Itthoni ápolónak használom, de azért teszteltem, a kupaja jól zár. A hidratálása meglepően jó, régebben volt egy YR-s szőlőrúzsom, az rettenetes volt, szóval pozitív csalódás szerencsére.


Ha márkabolt felé jártok, mindenképp szaglássátok meg és próbáljátok ki őket! :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése