2016. december 27., kedd

Christmas 2016

Sziasztok,

jelentem, nagyon fáradtak vagyunk, nagyon sokat rohangáltunk, de ennek ellenére csodásan telt a karácsony. Nagyon új és jó élmény, hogy anyukám bátyja, aki hosszú évekig élt Amerikában, idén újra a családdal töltötte az ünnepeket. Szenteste én voltam a vendéglátó, egész napfőztem és sütöttem. Nálunk vacsoráztak a szüleim, a nagymamáim és a két nagybátyám. Másnap mamámnál ebédeltünk, utána anyukámék átjöttek és egy családi baráttal ünnepeltünk.Tegnap pedig átjöttek a sógoromék, utána együtt ebédeltünk anyósomnál, majd egy étteremben, ahova apukém bátyja szervezett karácsonyi vacsorát, végül átjött az egyik barátnőm. Ma színház, holnap mozi...nyomokban azért biztos fogunk pihenni is :) Mindenkinek nagyon köszönjük az ajándékokat, idén úgy látszik, hogy extra jó gyerekek voltunk.

Egy dolog van, ami szomorúvá tesz idén: egyetlen drága barátnőmmel nem tudtam személyesen ünnepeli. Nagyon hiányzol és várlak haza!!!






































2 megjegyzés:

  1. Utólag is nagyon boldog karácsonyt! :)
    Imádtam nézegetni a képeidet, olyan hangulatosak - tényleg visszaadták az igazi otthoni karácsonyi hangulatot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már csak boldog új évet tudok kívánni nektek! :) Örülök, hogy látszik, nagyon meghitt vol az idei karácsony szerencsére.

      Törlés