2011. október 1., szombat

DM haul

Két hete örömteli esemény történt velem. Az én drágaságom adományozott nekem 11ezer forintot, amit elverhettem a DM-ben. Nagy dilemmák közepette ezeket választottam:


Sorolom:
-szégyen,nem szégyen, akad itt egy bajuszgyanta....
-Beyonce Heat Rush parfümdezodorja, amiért Nyuszó meg van őrülve,mert finom cukorka illata va
-MAybelline Volum' Express Waterproof Mascara,ami természetesen fekete
-Essence multi dimension-71 Wanna kiss?, nekem nagyon bejön, elvileg új szín
-Kneipp mandulaolaj, amit a fürdővízbe kell rakni és szép puhává, illatossá teszi a bőrt
-Garnier Body, Intensive 7 days-Karitévaj; odavagyok az illatáért és a textúrájáért, szerencsére nagyon jól hidratál,ami nálam fontos,mert még nyáron is olyan száraz a bőröm,mint a pergamen
-Panten Aqua Light balzsam, még nem volt rossz tapasztalatom a Panten balzsamokkal kapcsolatban, sőőőőt....ebből már volt egy mintám és annyira tetszetr, hogy megvettem
-LAbello pure&natural-olive&lemon,meglepően jó illattal
-L'Oreal CAsting Créme Gloss-360 Fekete cseresznye

Íme az óriási metamorfózis:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése