2011. október 28., péntek

Őszi szépségeim

Múltkor voltam Arénában és vettem pár szépséget,amiket most meg is mutogatok.

Kezdem azzal az üzlettel,ami teljesen levett a lábamról... Baci:) Sok újságban láttam a reklámját,már akkor is felkeltette az érdeklődésemet, de amikor megláttam a makulátlanul fehér, elegáns boltot, muszáj volt be mennem...és nem csalódtam. Vettem egy gyönyörű fehérneműt nagyon-nagyon jó áron és cserébe kaptam egy törzsvásárlói kártyát,ami az összes üzletre érvényes.



A többit megmutatom először ömlesztve:


H&M-be sajnos ritkán jutok el,de akkor nagyon:) Sajnos a ruhák közül nem voltak olyan darabok,amik különösen tetszettek volna, be kellett érnem apróságokkal:





Végre meg tudtam nézni magamnak a Clair's-t...ohhhh mennyország, ráadásul rengetek Halloweenes cucc volt, de ügyes voltam és NAGYON visszafogtam magam:





Meglátogattam az egyik kedvenc boltom, a L'Occitane-t, ahol megvettem a kedvenc krémem kicsi mását:


És végül jön az a termék, aminek a lehető legjobban örültem.
Rengeteg parfümöt kipróbáltam, főleg a magasabb árfekvésben; évekig kísérleteztem, de most úgy érzem, megtaláltam a leginkább nekem való parfümöt.
A Pimkie Vintage Romance-ról van szó. Le se tudom írni,milyen az illata, ezt érezni kell nyammmm:) RÁadásul 100ml-t vettem kb. 4000ftért. Nagyon remélem,hogy ez állandó kínálat része:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése