2011. október 27., csütörtök

Tetovált lány

Nem tudom,ki olvasta a Millenium trilógiát (én most vettem meg az első részt), de Larsson regényeinek film változatáról már biztosan mindenki hallott.
Én az északi verzióért odaáig voltam,az amerikait nem is fogom majd megnézni, mert nem tudják az atmoszférát hitelesen ábrázolni. A három film borongós hangulatú, komor, titokzatos és nem éppen erőszaktól mentes, mégis van valami megfoghatatlan benne, ami a mégnézése után hiányzik.
Ezt a hangulatot tükrözi a főszereplőnő ruhatára,ami megihlette a H&M tervezőit...a kollekció az amerikai változat bemutatásával szinte egy időben jelenik meg,vagyis december 14-től kapható.
Nálam nagyon betalálnak ezek a ruhák, hihetetlenül vagányak és dögösek. Megtalálhatóak lesznek bakancsok, szaggatott nadrágok, érdekes szabások és töménytelen bőr:D Bevallom,nekem a modellek frizurái is nagyon tetszenek.

Képek a filmből(északi változat):




H&M előzetes:



Úgy érzem,ezeket begyűjtöm karácsony alkalmából:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése