2011. október 1., szombat

Olvasásról


VEszprémben tanulok magyar színháztörténet szakon, ezért örültem,amikor megláttam ezt a TAG-et:)

Melyik volt az első könyv amit olvastál?

Oviban MAry Poppins-t imádom, ez volt az első,amit önállóan olvastam.

Melyik volt az első kötelező olvasmányod?

Első osztályban a Kincskereső kisködmön, ami megrázó élmény volt...akkoriban még nem szerettem a szomorú regényeket, a Pál utcai fiúk végét se voltam hajlandó elolvasni.

Melyik könyvet olvastad legutóbb?

EatPrayLOve

Melyik volt az első könyv amit te vettél magadnak?

Űűűűű arra se emlékszem,hogy mikor kezdtem el zsebpénzt kapni:)

Melyik volt az a könyv amit legutóbb vettél?

MAros András-Limonádé...valami csoda folytán le volt akciózva 459.- forintra a Profiban:D

Melyik a kedvenc könyved?

Az egyik nagyon kedvenc másodéves koromban lopta be magát a szívembe, amikor kiselőadást és beadandót vállaltam el belőle...ez pedig Flaubert Bovaryné-ja. Emellett Marshall:Nincs helyed a temetőben, Keyes:Virágot Algernonnak,Moldova:Fekete angyal, James Fray:Millió apró darabban, Michael Cunningham könyvei (pl. Az órák); de szeretem a lazább könyveket (Anita Blake sorozat, Harry Potter stb.) és a csajosakat (pl. Fejős Éva nagy kedvenc).

Melyik könyv volt rád a legnagyobb hatással?

A lélek prózái közül minden sikerült rám hatást gyakorolnia. Akkor jó egy könyv, ha a kiolvasása után hiányérzete van az embernek.

Hány könyved van?

150 körül.

Ki a kedvenc íród?

Cunningham és Marshall.

Melyik az a könyv amelyik nagyon nem tetszett?

Golding: A torony...ki se olvastam...azért fogtam bele, mert a LEgyek ura fantasztikus és hasonlóra számítottam.

Melyik a legviccesebb könyv amit olvastál?

Bacsó:A tanú

Melyik a legszomorúbb könyv amit olvastál?

Nincs helyed a temetőben.

Melyik a kedvenc novellád?

Novellában mindenevő vagyok, imádom őket. Egyértelműen Örkény:D

Melyik az a könyv amit többször is olvastál, vagy többször is kitudnád?

Harry Potter, mert valamiért karácsonykor mindig megjön hozzá a kedvem és a kedvenceim közül bármit.

Könyves csalódás?

Müller Péter...sajnos nem hozzám való.

Könyves pozitív csalódás?

Dosztojevszkij:Bűn és bűnhődés. Nagyon jó könyv.
Emellett Havas Henrik könyvei is tetszenek, pedig a "tanárúr" irritál:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése