2012. január 22., vasárnap

1.day

Nincs jobb dolgom, belekezdek ebbe:D
30 days challenge

1.Kedvenc filmek/zenekarok/sorozatok/könyvek/ételek
2.Öt dolog a kívánság listádról
3.Egy dal, ami valakire emlékeztet
4.A legjobb dolog, ami a héten történt veled
5.Koncertek, amiken voltál már
6.Írd le egy napodat
7.Ha megnyernéd az ötös lottót, mire költenéd a pénzt?
8.Szépségtrendek, amik nem tetszenek
9.Helyek, ahova el szeretnél eljutni
10.Mi a horoszkópod? Mennyire illik rád?
11.Rossz szokásaid
12.Kedvenc ruháid, kiegészítőid
13.Terveid a következő nyárra
14.Dolgok, amiket szeretsz/utálsz
15.Hol szeretnél lenni/tartani 5 év múlva?
16.Van példaképed? Ha igen, miért ő?
17.Mi a véleményed a tetoválásról, piercingről?
18.Tudsz főzni? Ha igen, mit?
19.Milyen számodra a tökéletes nap?
20.Kedvenc sminktermékek
21.Dolgok, amik más emberekben irritálnak
22.Kedvenc időtöltéseid
23.Blogok, amiket szívesen olvasol
24.Egy fotó, ami mindig megnevettet
25.Mik voltak a kedvenc tantárgyaid az iskolában?
26.Kedvenc koktélod
27.Ha lenne 3 kívánságod, mit kívánnál?
28.Álmaid állása
29.Dolgok, amiben szeretnél jobb lenni
30.Három fénykép rólad

Kedvenc filmem konkrétan nincsen, de szeretem Tim Burton filmeket, Tarantinot, a művészfilmeket, drámákat, csajos filmeket.








Képeken:Halálbiztos, Éjkirálynő nappal, 13, Nagy hal




Kedvenc zenekar is sokrétű, szinte mindegy a műfaj, ha a zenéjük igényes, mégis az elvontabbakat szeretem. Örök kedvenc a Kispál és a borz (13-20 éves koromig volt álladó társam, folyamatosan jártam koncertekre). Nagyon szeretem az Intim Torna Illegált, Vad Fruttikat, Kiscsillagot, Quimbyt (régebbi időket, nem a mostani überpopuláris változatukat), Irie maffiát, PASO-t, Kerekes Bandet Subscribe-ot, Szabó Balázst Suhancosba és magában is, Palya Beát, Punnany Massifot, Parov Stelart, Portishead-et, Ten years aftert, Patricet, Pendulumot, LTJ Bukemet...leállok:D



Kedvenc sorozataim: a legnagyobb kedvencem az X-akták...lehet,hogy lúzerül hangzik, de fantasztikus, ha az ember végignézi, rájön, micsoda háttérstoryja van:D Meg egyébként is szeretem a misztikumot. Aztán Szívek szállodája, nagyon humoros, hadarós és a tanulhatnékom is megjön tőle. Szex és NY-ban egyszerűen mindenre van példa, ajándék a nőknek. Emellett Gossip Girl, Vámpírnaplók, Jóbarátok, régi BeverlyHills90210, Szellemekkel suttogó, az összes börtönös és krimisorozat.







Kedvenc könyveket nem akarom sokat boncolgatni, mert rengeteg van, imádok olvasni. Nagyon szeretem Flaubert Bovaryné-ját, Michael Cunningham, Daniel Keyes és Peter Marshall könyveit, Fejős Éva lazább nagyokra stbstbstb.



Ételeknél oda kell figyelnem a reflux miatt, magyaros kaják ki is esnek, ezért kedvencek az olasz és görög ételek, reform és fúziós konyha, zöldségek (főleg a krumpla), gyümölcsök, sajtok, sajnos rágcsik (imádom a ropit és a magvakat) és péksütik:D Nyammmnyammm:) Imádok szertartásszerűen étkezni, szépen előkészíteni mindent és nyugodtan, beszélgetés közben eszegetni.







Úgy érzem, roppant kielégítő válaszokat adtam:D

Puszi

1 megjegyzés:

  1. tök különleges, h szereted Bovarynét (magyar szakos vagyok, onnan jött ez a bölcsesség):P
    az olasz és görög ételeket én is nagyon szeretem! nyamiii :D

    VálaszTörlés