2012. január 16., hétfő

Újra itt:)

Végre minden a helyére került és a laptopom is rájött, jobb,ha töltődik.
Szóval múlt voltam vizsgázni, ami nagyon fontos volt a nyári diplomázáshoz, 5-ös lett, nem a legtisztességesebben, de nem is az a lényeg:D Ennek örömére Orsoly barátnémmel elmentünk a Rossmannba, aztán a mamájánál aludtunk. Kipakolgattunk mindent a kisasztalra és mit ne mondjak...mintha nem csak egy éjszakára mentünk volna :D

Ezek a zsákmányaink, mentségemre szóljon, hogy enyém csak a tea, a szempillaspirál és a Catrice-s körömlakk:D

Új körömlakkok

Házi parfüméria

Neszeszerem

ÉS a tartalma...

Nagyon jól eltrécselgettünk, a baj csak annyi volt, hogy másnap 6-fél7 körül keltünk és nem igazán voltunk a csúcsok csúcsán. Viszont csináltunk egy kis előtte-utána összeállítást:D

Orsi ébredéskor

Orsi kávé és sminkelés után

Én ébredéskor

Sminkben

Tanulságképp megjegyezném, hogy kevés alvás után nem lehet maximálisan felkészülni az emberek közé menetelre:D És a képeket elnézve nem tudom, ki hiszi el rólunk, hogy már 22 évesek vagyunk...borzalom:D

xoxo

4 megjegyzés:

  1. látszik hogy itt tanulok..az első dolog amit kiszúrtam a VEN-es poló..:D

    VálaszTörlés
  2. jól kis megérdemelt zsákmány ez! :D és nyáron én is 22 leszek (már???),de sztem kinézetben leragadtam 17-nél...sebaj,később javunkra válik :D

    VálaszTörlés
  3. Gratu az 5-höz :D a neszesszered annyira cuki :$ és bírom az ébredéses fejeket :D

    VálaszTörlés