2012. január 24., kedd

Legviccesebb zsákmány

Sziasztok!

Múlt héten voltam az 1 Eurósba és bevásároltam egy-két teljesen felesleges dolgot, ám a csúcsok csúcsa a kézkrém mellett található fogkefe.
Azt kell róla tudni, hogy 2 percen keresztül zenél, amikor a fogadat mosod; akkor a leghangosabb, amikor hozzájuk nyomod:D 500 forintot megért nekem...:)




Ez a szám teszi mókássá a reggeleket:


Tegnap vettem egy Essences körömnyomdát, de rá kellett döbbennem, hogy egy kis gyakorlást igényel a dolog. Amint menni fog, mutatok körmöket, mert nagyon menő mintáim vannak (a madártoll a kedvencem).

Legalább a zselés tussal megbarátkoztam már:




Második nap lévén 5 dolgot kell mutatnom a kívánságaim közül.
* lakás felújítása, birtokbavétele

* anyunak itthonra egy jó munka, hogy ne kelljen Németországban dolgoznia, nekem is egy jó munka (vmi,ami kreativitást is igényel ...)

* egy saját autó

* tengerparti esküvő

* sok-sok hasznosan eltöltött idő;)

xoxo

8 megjegyzés:

  1. Tök jó ötlet a zenélő fogkefe :) :) és milyen dallamot játszik? és a kézkrém és a fogkefe között az egy rúzs? :) tetszik így külsőleg...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Belinkelt videó zenéjét:D az egy Nivea rúzs, nem vagyok benne biztos, hogy eredeti, mert Vianniban vettem 300ft-ért, de szép piros:D

      Törlés
    2. Jah, hogy ez az a zene :) ok, köszi.... :)

      Törlés
  2. Jesszusom, nekem kell ilyen fogkefe! Hol vetted???

    VálaszTörlés
  3. Baromi jó lehet a fogkefe :D irigylem a szemöldököd :) és jól áll a tus ! :)

    VálaszTörlés
  4. mennyi édesség, anyaaa!!! és hozzá egy zenélő fogkefe :D te aztán tudsz élni :)))

    VálaszTörlés