2012. január 31., kedd

Még élek :D

SZiasztok!

Picit eltűntem, mert ebben az időben csak sütögetni meg ejtőzni van kedvem :/
Teljesen ráálltam a sütésre, ki se lehet robbantani a konyhából, ma másodjára sütöttem házi zsemlét:D Kezdek félni magamtól:D
Tegnap rég nem látott másodunokatesómmal elmentünk Zumbázni, mindenkinek ajánlom hétfő esti tevékenységnek, mert nagyon jó löketet ad a hétnek.
Kedvenc Zumba-zene:


Pár sütőgetős kép, így vacsi utánra:



És csodák csodájára eljutottam fodrászhoz, előtte-utána kép következik...nem szeretem túlkompikálni (nem úgy, mint 15-17 évesen). Sminkem csak a láthatatlan hétköznapi:D




Igazából egészségügyi vágás és hosszú frufru történt, de végre szívem csücske vágta le, mert előző csaj asszimetrikusan vágta...

Most, hogy itt vannak a legnagyobb mínuszok, én meg vagyok menve a tavaszért, Avonból összerendeltem magamnak mindent, aminek az illata emlékeztet rá:D

Igyekszem jelen lenni és végre megosztani velem Sunfleur-ös tapasztalataimat (mint annyi más szépséges Bloggerina).

Puszi

4 megjegyzés:

  1. Ebből a számból zumba számot csináltak? Ez komoly? :O Amúgy nagyon jó szám (de én Nossa-nak tudom a szöveget)

    VálaszTörlés
  2. hi! yumm those cinnabuns and that sandwich look delicious! you look beautiful my dear! and yes i had a fantastic time in budapest!! :)

    VálaszTörlés
  3. Hi!!! Those looks delicious!!! If you have a chance, please visit/follow my fashion blog. It will mean the world to me if you did. Thanks so much in advance!

    VálaszTörlés
  4. jajj én is sütnék főznék egész nap *-* csak mivel nagggggyon imádok enni így gurulnék is a sok fincsiségtőőől xD háháhá Én most értem haza aerobikról :D és baromi jó volt :D A hajad meg tök jó lett, nekem is be kellene jelentkezni...

    VálaszTörlés